1. Czy Sanatorium LUX Kołobrzeg znajduje się przy plaży?
Tak. Ośrodek znajduje się w części uzdrowiskowej Kołobrzegu. Zlokalizowany przy promenadzie nad brzegiem morza w sąsiedztwie ekoparku, co zapewnia unikalne i świeże powietrze, możliwość relaksu przy szumie fal oraz niezakłócony kontakt z przyrodą.
2. Czy są pokoje z widokiem na morze?
Tak, większość pokoi posiada widok na Morze Bałtyckie.
3. Czy znajduje się Strefa Spa i Baza zabiegowa?
Tak, znajduje się Galeria Spa oraz Centrum Odnowy Biologicznej i Rehabilitacji. Galeria SPA pozostawia do wyboru specjalistyczne zabiegi z dziedziny podologii, zabiegi pielęgnacyjno-upiększające (np. endermologia LPG, infuzja tlenowa, mezoterapia, kąpiele w białej glince), rytuały oraz masaże z różnych zakątków świata, gdzie prym wiodą masaże orientalne wykonywane przez rodowite Balijki. Centrum Odnowy Biologicznej i Rehabilitacji oferuje szeroką gamę zabiegów leczniczych z zakresu balneoterapii, hydroterapii, kinezyterapii i fizykoterapii oraz odnowy biologicznej.
4. Czy znajduje się basen i sauna?
Tak, znajdują się dwa baseny z wodą morską, zewnętrzny i wewnętrzny, na których realizowane są zajęcia z zakresu aquaaerobiku, hydrocyclingu oraz aquaboardingu. Poza kąpielą w basenie i atrakcjami wodnymi można oddać się relaksującym masażom w jacuzzi, skorzystać z zespołu saun lub łaźni parowej.
5. Czy można tam ciekawie spędzić czas?
Obiekt posiada szeroką ofertę rozrywkową. Codziennie odbywają się koncerty, które umilają Państwu czas. Na 11 piętrze znajdują się dwie kawiarnie, w tym jedna panoramiczna z obracaną podłogą, z których podziwiać można widok na morze, ekopark i okolice Kołobrzegu.
6. Jakiego typu pokoje dostępne są w ofercie i jak są wyposażone?
W ośrodku znajdują się pokoje z łazienkami: 2-osobowe, pokoje familijne oraz apartamenty. Do dyspozycji gości pozostają: telefon, suszarka do włosów, telewizor, chłodziarka, ręczniki.
7. Czy istnieje możliwość zamówienia dodatkowego łóżka w pokoju i jaki jest to koszt?
Oczywiście. Na życzenie Gości w pokojach dostawiamy łóżka. Koszt dostawki zależy od kilku czynników takich jak: wiek gościa, termin i opcja pobytu.
8. Czy obiekt dysponuje pokojami dla osób niepełnosprawnych?
Tak. Dysponujemy pokojami dedykowanymi dla osób niepełnosprawnych.
9. W jakich godzinach trwa doba hotelowa?
Doba hotelowa trwa od godziny 15:00 do godziny 11:00. W dniu wyjazdu pokój należy opuścić do godziny 11:00.
10. W jaki sposób można dokonać rezerwacji?
Rezerwacji pokoju można dokonać na trzy sposoby: telefonicznie kontaktując się z naszymi konsultantami, za pomocą czatu znajdującego się na naszej stronie internetowej oraz poprzez kontakt e-mail
11. Czy znajduje się parking?
Tak. Opłaty według aktualnego cennika. Nie oferujemy możliwości dokonania wcześniejszej rezerwacji miejsca.
07.01 – 11.04 oraz 30.09 – 22.12 | 11.04 – 30.06 (nie dotyczy świąt Wielkanocnych i Majówki | święta Wielkanocne; 30.04-04.05 Majówka; 30.06-30.09; 22.12-07.01 | |
---|---|---|---|
Parking dozorowany* (1 godzina) | 5 pln | 6 pln | 7 pln |
Parking dozorowany* (doba) | 25 pln | 30 pln | 40 pln |
Miejsce z blokadą* (doba) | 35 pln | 40 pln | 50 pln |
*Parkowanie do 15 minut jest bezpłatne, a po upływie tego czasu obowiązuje opłata według cennika.
13. Czy jest dostęp do Wi-Fi?
Tak.
14. Czy znajduje się wypożyczalnia rowerów?
Tak, jest wypożyczalnia rowerów. W ofercie znajdują się rowery dla dorosłych, dziecięce, tandemy oraz przyczepki i akcesoria rowerowe.
15. Czy jest możliwy przyjazd do hotelu ze zwierzęciem?
Tak. Opłata według aktualnego cennika.
16. Czy pokoje hotelowe posiadają sejfy?
Tak, w większości pokoi są sejfy, jest to usługa nieodpłatna, dla Gości których pokoje nie są wyposażone w sejf, przygotowaliśmy skrytki depozytowe w recepcji hotelowej.
17. Czy są sklepy?
Tak, na terenie hotelu znajduje się kiosk, sklep z odzieżą, jubiler oraz sklep z antykami.
18. Jak daleko jest do przystanku komunikacji miejskiej?
Pętla komunikacji miejskiej znajduje się przy wjeździe do obiektu. Dojazd do centrum trwa od 10 do 20 minut , w zależności od pory dnia i sezonu.